Thursday, January 6, 2011

ChArGeR vs HeLmEt??

AMARAN: ENTRY INI JUGA TIDAK MEMPUNYAI GAMBAR..

hehehe..mesti korang pelik kan??..mane boleh charger lawan ngan helmet sebab bukan nyer same jenis pon..hihihi..ape yang aku cube sampaikan di sini ialah aku bukan cerita pasal barang tapi pasal orang..LAGI PELIK??hahaha..yela2, aku terus terang la..ala korang ni..kecoh la..nak wat2 cam gempak skit pon tak boleh..huhuhu..

charger= aku dan kawan aku
helmet=budak laki kolej aku..name dye akmal..

asal kitorang diberi gelaran sedemikian??..mesti lah ade sebab kan..hahaha..sebab dye..mase dalam kelas marketing management sem lepas..aku ngan kawan aku cipta product wireless charger..lelaki tu plak cipta helmet..so, lepas keluar dari kelas tu, dye suke cari pasal ngan aku n member aku..asal nampak kitorang je mulelah dye sebut.."CHARGER"..sejak dari hari tu, kitorang pon asal nampak dye mesti jerit.."HELMET"..hahaha..cam budak2 kan??..tapi ini cerita benar..tiada yang benar melainkan yang benar2 belaka..wehehehe..

sebab dah biasa gune perkataan tu, bukan kat kolej je..kat luar pon kitorang gune perkataan tu..sampaikan kalau budak kolej dengar diorang tak faham pe yang kitorang sebut..lagi satu, si HELMET ni memang suke cari gaduh ngan kitorang..bukannyer lawan bertumbuk ye..agak2 la kitorang nak bertumbuk ngan dye..dye tu laki wooo...mati la kalau lawan ngan dye..

so, kesimpulannyer..kadang2 kejadian yang sekejap pon akan membawa memori sepanjang idop kite..korang paham kan maksud aku??..hihihi..chow!!

No comments:

Post a Comment