Monday, January 24, 2011

JaHaT!!!

penatnyer batuk..bile batuk aku nak baik nie??..adoi, suare aku pon da ala2 penyanyi rock jer..sekejap ade sekejap tak de..benci tau..hurmmmm, nak wat camne kan..bende dah jadi..kite nie bukannyer orang senang(tetibe jer..hahaha)..

aku rase dunia ni sungguh kejam kat aku minggu nie..siyes, rase cam nak nangis..kenape??..sebab aku memang mood heppy abis la sebab nak balik kuantan kan..punyelah aku seronok2 sampaikan aku tak fikir la kelas pe bende sume..yang penting aku enjoy je layan hari2 dalam minggu ni walaupon aku rase cam mood nk gi kelas tu hilang bagai bulan yang hilang tatkala mentari menjelma( wat ayat sastera nmpak..ko da giler ker cik eyra??hihi)..aku cukup cukup tak suke bile ade kelas ganti ataupon sambungan kelas..mksudnyer kene balik lewat dari bese..aku tak suke!!!..faham tak, aku TAK SUKE!!!!..why this happen to me??..why??..ish, sadis tol la..aku da la penat and kureng minat kelas air law..boleh plak tetibe dapat email kelas air law utk group 1 ade hri jumaat ni...mmg la kelas air law aku ade setiap jumaat..masalahnyer dye nk balik lewat..ko tau tak kene study pkul 2.30 sampai kul 6.30...tak ker biol otak aku nanty..dah la subjek air law tu kalau study 3 or 4 minit pon aku da memang rase cam ting tong je kepale otak aku nie..korang tau tak subjek 'air law' nie pasal pe..hurm, meh sini aku nk bgtau..

seperti yg korang tau..air mksudnyer udara dan law maksudnyer undang2..so, subjek ni pasal undang2 udara la kan??..kitorang study pasal 9 freedom..korang nk tau, sesebuah kapal terbang tu tak dibenarkan masuk ke negara lain untuk tujuan terbang, menurunkan penumpang and walaupon nak lalu je kat atas ruang udara tu kalau tak ade 9 freedom..kirenyer, kalau kapal terbang main lalau jer, sesebuah negara tu akan anggap terrorist dan tanpa teragak2 mereka akan shoot kapal terbang tersebut..disebabkan tu, 9 freedom ni wujud..so, kitorang kene hafal kesembilan2 freedom tersebut yang sangat menyusahkan..9 freedom tu bgi aku boleh lagi la tapi bile masuk jer pasal artical aku dah mule rase nak loya2..tau tak kesemua artical ade 59 dan kitorang kene hafal sume tu..what??..ingat aku ni orang luar bese ker nak ingat 59 artical tu..tu blom lagi msuk pasal annex yg bukunya setebal alam tu..oh, somebody help me!!!..aku, baru je heppy sebab sabtu nak balik..tetibe je rase ade beban cam batu besar menghempap aku sebab ade kelas air law ari jumaat..eei, geramnyer aku..subjek lain takde pon nk wat kelas ganti bnyak2..asal kelas air law jer yg over sangat nie??..huh!

p/s: aku da bosan dengan air..aku da muak dengan air law..aku tak peduli, aku nak mintak break jugak..ko dengar sini air law, kite break ok!!!..antara kita da tak ade pe2..nothing!!..ko jangan cari aku lagi lepas nie..(cik eyra suda giler..abaikan je la..huhuhu~~~)

No comments:

Post a Comment