Monday, December 26, 2011

AkU DiBuLi??

assalamualaikum..

rimas ar aku cenggini..tak suka tau update entry takde gambar ni..huahua..terkejut tak aku kene buli..terkejut tak??terkejut tak??..hahaha..aku kan kene buli ngan cik og aka ayong aku tu..haaaa, ade orang caye tak??..tak caye??..meh aku citer..

semalam kann korang kan(bace ala2 budak baru nak masuk sekoolah), aku cas la enfon aku kat bilik study..enfon aku kan kene letak pemberat baru dye boleh masuk cas..(sure korang tak faham aku citer ni)..aku biar jela enfon aku tu and pergi ke depan tengok tv..dah lame pastu baru aku teringat enfon aku dari tadi aku biarkan tercas..boley meletop enfon aku kan..aku pon pergi la dengan riangnyer untuk mendapatkan enfon kesayangan..ok, tipu..sebenarnyer aku berjalan dengan malas untuk mendapatkan enfon itu..tibe2??..jeng jeng jeng..sume suis tertutup!!!..ini bermakna ade orang yang dengki dengan aku telah menutup suis tersebut..fine fine..aku pon menjerit2 macam orang histeria pastu ma aku lempang2 aku supaya sedar..haish, tipu lagi..actually, aku pergi kat cik og pastu bising2 sebab dye tutup suis..then, dye wat muke poyo..hahaha..

ok, bile malam tiba, aku dengan cik og buka laptop..laptop aku ni dah la macam2 perangai lak..tibe2 suke hang la, tak leh gune sensor kat lappy lak, rosak plak..kene gune mouse jer..pastu bateri lappy aku memang tak leh gune langsung semalam..hang jugak agaknyer(tapi bateri lappy aku memang hang skit)..semalam kirenyer aku bergantung 100% kat cas la..sekali bile dah nak tido tu kan, kitorang pon tutup la laptop masing2..aku yang baru terkial2 tekan shut down tetibe jer lappy aku jadi gelap..eh, apakah??..selalunyer laptop aku lambat bukak lambat tutup..tetibe jer jadi laju ni..magik!!..sekali aku pandang suissssss....alahaiiii, dye wat pasal lagi skali...yang hang pi tutup suis tu pasai pa??..sobsob..dengan itu, makin jahanam la laptop aku..sekian terima kasih..

p/s: agak2 aku boleh wat report kat polis tak pasal kene buli ni??..kahkah..

p/s/s: cik og, kamu dijadikan tajuk utama perbualan ini..bangga tak??..bangga kan kan kan..muahahaha..don't worry..blog ini hanya kite berdua yang bace..hoho..

p/s/s: mesti selepas ini ade entry susulan dari cik og "bahana ada adik sewel di rumah"..muahahaha..

No comments:

Post a Comment