Monday, December 19, 2011

AkU MeMaNg TaK fAhAm La..

assalamualaikum..

menyampah la update entry kat ofis ni..bukan ape..aku tak leh letak picture..asal nak letak jer jadi cam error..huh, takde semangat btol nak update cenggini..ape la aku membebel pagi2 selasa ni..

sebenarnye kannn, aku nak citer pasal hari selasa la..aku memang tak faham mood aku bile hari selasa..terus datang perasaan malas nak gi keje.ape kene la cik ira ni..pemalas!!..haish, kang aku pukul diri sendiri orang cakap aku giler plak..tapi siyes aku malas..pelik kan..orang lain malas gi keje ari isnin tapi aku hari selasa plak..tak ker giler kalau orang dengar..

perasaan ni bukannyer sajer2 aku nak feeling2 tapi memang aku dapat rasa start dari aku keje..kalau ni kuasa minda aku jer, kenapa aku rasa cam malas tanpa ingat hari..pastu, bila aku cuba ingat harini hari ape, baru aku sedar arini ari selasa..perghh, patutla aku rasa malas semacam..hakhak..so, ade tak sape2 yang mengalami simptom2 seperti aku??ker aku sorang jer dalam dunia ni jadi camtu??..oh no!! tidak normal sama sekali!!

~create by cik ira yang malas pada hari selasa..~

No comments:

Post a Comment