Friday, September 23, 2011

MeNgHiTuNg HaRi...



assalamualaikum...

aku sangat la menghitung hari sekarang ni..nak hitung ape lagi cik eyra oii??..hari raye and merdeka dah lepas..ye2, btol tu..tapi aku masih lagi tak raya dan merdeka..assingment aku masih tergantung di pertengahan jalan..oh pelisss la, bkan aku tak nak buat..hari2 aku bukak assingment tu and try google tapi still tak siap2 sebab soklan cam haremm..pastu, project paper tak mulakan even 1 muka surat pon..damn!!..habisla aku!!..tempat praktikal plak still tergantung jugak sebab ade something happen..pastu, minggu depan plak nak gi melaka..minggu depan jugak rumah kitorang buat rumah terbuka..adoii,,,mase tak cukup ni la macam2 aktiviti nak buat..and and and, aku sangat kecewa bila aku ngan kawan aku plan nak buat lesen kereta tapi tak kesampaian..bukan sebab ongkos takde tapi masa takde..sobsob..(lari bawak diri)

p/s: nak turun bawah tngok citer korea baru..rain berlakon kan??..yahoo!!!!(ade mase plak tngok tv??..poyo!!!) :)





No comments:

Post a Comment