Saturday, February 12, 2011

ApA aDa PaDa 2011??

aku nak bagitau somthing tapi cam segan la..hahaha..ala, tak yah bagitau la...tapi cam nak bagitau gak(lempang gak cik eyra ni baru tau..hehehe)..okey2, aku bagitau yer..sebenarnyer kan, aku baru perasan yang aku tak pernah wat entry pasal tahun 2011 and tak de pon citer pasal azam aku...huahuahua..sungguh sadis..dah masuk bulan 2 dah pon..cam dah basi jer kalau nak citer pasal azam tahun baru kan3??..hihihi..ok la kite ubah pasal lain la..tak nak citer pasal azam baru tapi still nak citer pasal thun..hohoho..

korang perasan tak tahun ni memberi nombor yang ganjil kepada kita semua??..korang tak faham ea?..okey la, aku cube terangkan balik..aku rase kan tahun ni ade 4 tarikh yang unik..antara tarikh2 itu adalah:
1/1/11
11/1/11
1/11/11
11/11/11
hebat tak tarikh2 nie??..hehe..bagi aku cam hebat sebab nampak sangat menarik..eh, aku terkeluar topik la!!..hahahaha..aku selalu camtu kan..nak citer pasal lain tapi pergi citer pasal lain..ape la der!!..wat malu jer..hakhak..sebenarnyer aku nak bagitau satu berita yang menggemparkan..kompem korang pon akan terkejut beruk..beruk lak kompem terkejut manusia..kite main tukar2 lak..kite kan sesame makhluk di muka bumi ni..sesekali berubh jadi perangai lain pe salahnyer..hihihi...OMG, aku merepek lagi!!!..adoi la..baik aku bagitau jer before aku makin melalut kat cite lain lak..aku nak bagitau yang tahun ni sangat pelik sebab kalau korang cube campurkan umo korang tahun ni ngan 2 angka akhir tahun kelahiran korang..korang akan dapat jawapannya 111..tak kire la korang lahir tahun pe and omo korang berape puluh tahun pon..korang tetap akan dapat jawapan akhirnyer 111..camni la, aku bagi contoh yer:

aku lahir thun 1991..jadi angka yang aku kene pilih just 91..
umo aku tahun ni 20..
so, 20+91=111

haaa, pelik kan??..kalau korang tak caye korang cube la wat sendiri..huhuhu..chow!

p/s: agak2 korang apa ada pada tahun 2011??..hurm, waallahualam..hanya Allah yang tahu setiap yang direncanakan..oh ye, birthday aku dah nak dekat!!..nak kene ucap selamat tinggal kat umo 19 tahun..oh, no!!..aku sayang number tu!!..sobsob..

No comments:

Post a Comment