Monday, February 14, 2011

SaY nO tO VaLeNtiNe!!


salam maulidur rasul korang..esok kat tempat korang ade wat perarakan tak??..kat aku tak de pon..just ade cuti maulidur rasul..hehehe..hurm, perasan tak tarikh arini brape aribulan..mesti ramai yang bercouple tunggu sangat2 tarikh ni kan??..tapi, korang tau tak sejarah di sebalik tarikh ni?..kalau nak tau lebih lanjut sejarah valentine ni boleh la korang bace blog cik og sebab dye ade citer pasal sejarah valentine..aku malas nak tulis pasal ni..hahaha..so, kepada yang beragama islam lebih baik jangan menyambut hari valentine atau pon dikenali sebagai hari kekasih..

lagipon kan, kalau aku pikir2 balik wat pe la nak sambut hari kekasih..macam korang sayang kat kekasih korang tu sehari jer..so, kene sambut hari tu je la..esok korang dah tak sayang diorang dah ker??huhuhu..jadi setiap hari sebenarnyer boleh dikatakan hari kekasih..tak perlulah nak tunggu valentine pastu mule la berlaku banyak maksiat di sebabkan hari ni kan..

oh yer, tadi aku tengok berita..nak tau tak ramai pasangan yang dicekup semalam sebabkan nak sambut valentine..ape yang lagi menyakitkan hati aku bile pompuan yang dicekup tu pakai tudung..choi jer..memang menjatuhkan imej pompuan yang pakai tudung..agak2 la..baju yang dye pakai and tudung kat atas kepale tu tak menampakkan pompuan ni jenis yang sosial..siyes!!..tapi asal dye ikot gak laki tu pergi kat hotel??..aku tak leh jawab soklan ni..maybe setan banyak sangat semalam..

k la..nk chow..akhir kate sekali lagi..salam maulidur rasul..banyak2 kan selawat..

p/s: jangan sambut valentine..huhuhu

No comments:

Post a Comment