Tuesday, February 22, 2011

S.A.B.A.R...

aku tau dalam hidup kita memang memerlukan kesabaran..aku tau tu..tapi, kali ni aku betul2 susah nak bersabar..aku memang dah bersabar sangat sangat..betul, aku tak tipu...aku dah banyak bersabar sampaikan aku rasa dah tak mampu nak bersabar..

mungkin ni ujian dari Allah untuk aku..memang aku seharusnya bersabar kan..tapi, seperti yang aku cakap tadi..aku rasa cam dah tak tertanggung dengan ujian ni..harap sangat2 aku masih boleh bersabar tuk sikit je lagi..ye, aku tau...Allah sentiasa bersama aku..tak kira time aku susah or senang..sebab aku masih ingat bende ni la aku masih lagi bersabar..

hope sangat2 lepas ni tak de la somthing berlaku yang memerlukan kesabaran yang tinggi..sabar aku pon ade hadnya..mesti korang tak faham kan ape yang aku citer ni??..dun worry, entry akan datang nanty aku citerkan balik ok kejadian ni..yang penting sekarang aku just nak tenangkan diri aku..memang aku memerlukan kesabaran yang tinggi sangat2..hope janganlah aku melenting tak tentu pasal nanty..amin...

p/s: jangan sesape cari pasal ngan aku sekarang..i'm really in the bad mood!!!

No comments:

Post a Comment