Tuesday, February 8, 2011

ApE MaKsUd MiMpi NiE??

hari ape ntah(aku dah lupe..hakhak) aku mimpi satu bende pelik..dalam mimpi tu kn tetibe jer aku rapat ngan sorang dak laki kolej ni..aku kenal dak laki tu tpi aku jrang ckp ngan dye..kalau tak silap aku sekali dua je aku cakap ngan dye..tu pon sebab ade kerja group kat dalam kelas..oh, berbalik kepada mimpi aku, dalam mimpi aku tu aku bercakap ngan dye macam la aku ni rapat sangat..pastu member2 aku pelik tengok aku rapat dengan mamat tu..yangpaling tak leh blah bile aku naik satu kete ngan dye nak pergi mane ntah..tapi bukan aku ngan dye jer kat dalam kete tu, ade lagi 3 orang kot kalau aku tak silap..pastu, aku ngan mamat tu duk kat bhagian belakang..paling tak leh blah lagi bile mamat ni tetibe jer tido kat bahu aku...weh, pe kes ko nak bermanja2 kat dalam mimpi aku nie??..dah la aku tak rapat ngan ko!!..eeeeeiii, pelisssss la!!!!...

cam bodo kan mimpi aku..bukannyer member aku and member mamat tu je pelik kat dalam mimpi tu, aku pon rase pelik skali..dalam mimpi tu aku sempat lagi berfikir "eh, sejak bile aku rapat ngan mamat nie??..musykil tol la aku.."..bile aku bngun tido pon aku still berfikir bende yang sama..lawak nak mampos..ade ker aku boleh berkawan ngan dye..sungguh tak logik..hurm, biar je la..biase la tu kan..mimpi kan mainan tido..agaknyer aku lupe bace doa tido kot malam tu..hahaha..

oh ye, cakap pasal mimpi2 nie..semalam ade cite lawak..kawan aku yang bernama miral tetibe jer mengigau..serius sangat lawak..mase tu aku ngan adila tak tido lagi tpi time tu dah on the way nak tido la kan, tetibe dengar miral membebel2 pe ntah..mule2 aku ngan dila wat bodo jer..tak lame pastu dye cakap kat adila "ko dah amik ker rintangan tu"...kahkah..rintangan menatang bende plak la yang miral cakap ni..aku ngan dila pon bangun tapi kitorang senyap jer..tak cakap pe2 pon..saje nak tengok ape bende lagi yang si miral ni cube lakukan..hahaha..pastu dye membebel somthing yg aku tak faham..pastu, dye cakap pasal kuih plak..bile adila tak bagi respon bende yang dye cakap, tetibe dye pegang tangan adila..adila ni terkejut berok la kan..pastu dila cakap "haa??"...pastu, miral tnye balik "ko amik ker kuih tu??"..aku pon menyampuk tetibe"wei, ko ni mengigau ker??..tetibe jer.."..dengan selambanya miral bleh tnye balik "haa??..eh, bende aku cakap tadi??"..kitorang pon bgitau la pasal bende yang dye cakap tu pastu miral boleh cakap" bende la yg aku merepek..lupekan je la bende aku cakap tu"....kahkah..lawak giler kan..teruk giler kitorang gelakkan dye semalam..dye bgtau kitorang dye mimpi pasal kuih..hahahaha...aku ketawe sampai nangis2 semalam..

k la korang, cukup la cakap pasal bende mimpi ngigau ni sume..hihihi..chow!

No comments:

Post a Comment